Monday, September 2, 2013

33 Weeks

Ai semua..sgt2 lama dah x update blog..xtau la nak ckp ape..time ade masa, time tu la ade keja lain yg nak dibuat..kang baru nak menaip, buah hati sorang tu dah bgn tdo..bila dah bgn tdo,mmg xleh mengadap pc la..sama naik dgn si kecik sorang tu nak menaip..bila dah mlm, dah penat, mmg xde makna la nak ngadap pc menaip..otak pun xtau nak taip ape..padahal bbbaaannyyaaakk sgt benda yg nak dicita.. ttg raya pun x cita..shopping raya, bln puasa semua xsempat nak kongsi..ayyooo..sory la ye..niat tu ade..tp ade je halangannya..huhuhu.. Ni kebetulan si kecik harith xde, ikut mak tok n atok ayahnya ke segamat..dapatla curi2 masa jap update blog ni..sekarang kandungan dah 33 minggu 2 hari..kandungan makin membesar..huhu..doktor warning hr tu..jgn makan byk..hahahah..mkn mmg byk..asyik lapo je..tp mknan tu x serap kat aku,baby yg serap..doktor tkt baby besar nanti..huhuhuhu..baby ni sgt aktif..aku skrg x boleh lasak sgt..sebab baby dah menurun ke bawah..semua yg jumpa aku, mesti ingat aku dah cukup bulan..doktor ckp jarak antara anak first n second ni dekat, sebab tu jadi mcm tu..dan silap2 haribulan senang je nak bersalin..harap2 senang la..dan smpai skrg jugak aku still ade loya2 kadang2 tu..xsemua mknan aku boleh telan.. aku xleh nak lama2 story ni..byk keja lagi nak dibuatnya..tkt hero aku tu dah blk..nanti xsettle semua keja..nanti aku update lg k..daaaa.....

No comments:

Post a Comment